welcome my friends
(◡‿◡✿)دلـ نوشتهـ يهـ دخــ❤ـملـ خوشملـ(◡‿◡✿)
❤خــآطراتـ دخترونهـ❤

 

 

سلامـ بـ همــــه اینـ وبمـ چند تــــ ا شرایط داره:

-بـ ا وبـ هایِـ دخملـ ونهـ میلینکـ م.

 -نظـ ر انتقادیـ تکراریـ و...ندینـ

 بدونـ نظــــــــــــــرخارجـ نشو.

 همینآ دیگهـ بــــــــابـــــــــــای

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے



نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت19:33---11 آبان 1391
سلام و خسته نباشی!
میگم چه وب زیبا و خوشگلی داری!!
من لینکت کردم رفیق!
خواستی یه سری هم به ما بزن


فاطي
ساعت13:06---8 مرداد 1391
سلام عسيسم به منم سر بزن راستي نظر و لينك يادت نره باشه فداااااااااااااات

روزهای برفی
ساعت17:48---23 تير 1391
اپمممممممم
اپمممممم
اپمممم
اپمم
اپم
اپمم
اپممم
اپمممم
اپممممم
اپمممممم
اپممممممممم


فرزانه
ساعت13:42---12 تير 1391
آپمــــــــ و منــتـظرتـــــــ

ღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ

ღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ

ღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ

ღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ

ღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ

ღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ

ღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ

ღღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ

ღღღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
(واسه تبادل لینکم حاضرم)


فرزانه
ساعت13:41---12 تير 1391
آپمــــــــ و منــتـظرتـــــــ

ღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ

ღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ

ღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ

ღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ

ღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ

ღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ

ღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ

ღღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ

ღღღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ


جوجو
ساعت14:58---11 تير 1391
سلام.
خواهچ
آخه آدرس بلاگفاتو ندارم
ولی من با لوکس بلاگ راحت ترم.وگرنه که خودم قبلا توی بلاگفا یه وب داشتم.


جوجو
ساعت23:14---5 تير 1391
Loading… ████▒▒ 10%

Loading… ████▒▒ 20%

Loading… ████▒▒ 30%

Loading… ████▒▒ 40%

Loading… ████▒▒ 50%

Loading… ████▒▒ 60%

Loading… ████▒▒ 70%

Loading… ████▒▒ 80%

Loading… ████▒▒ 90%

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

آپــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــم!!!!!!!!


روزهای برفی
ساعت23:03---28 خرداد 1391
uuuuuuuuuuppppppppppaaaaaaaaammmm
bodo bia


مهسا
ساعت22:35---16 خرداد 1391
به منم سر بزن

مجنون
ساعت13:59---29 ارديبهشت 1391
سلامـــــــــــــــــــــ دوست عزیزم

Loading… ████▒▒ 10%
Loading… ████▒▒ 20%
Loading… ████▒▒ 30%
Loading… ████▒▒ 40%
Loading… ████▒▒ 50%
Loading… ████▒▒ 60%
Loading… ████▒▒ 70%
Loading… ████▒▒ 80%
Loading… ████▒▒ 90%
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آپــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــم!!!!!!!!
بدو بیاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااا


روزهای برفی
ساعت13:55---22 ارديبهشت 1391
سلام...بدوبیا که اپم..بدو تاازدست ندادی...

بهار
ساعت21:13---10 ارديبهشت 1391
سلام عزیزم وبلاگ زیبایی داری به من هم سر بزن اگه دوست داشتی بلینکم بعد خبر بده بلینکمت.
فعلا بای


bahar love.ly
ساعت18:43---10 ارديبهشت 1391


ســـــــــــــــــــــــــــ ـــلام ❀◕ ‿ ◕❀
: : : : :★*☆♡*. ★*☆♡*
(..')/♥ ♥('..)
.\♥/. = .\█/.
_| |_ ♥ _| |_
________♥╗╔╗═ ♫╔
╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚
╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔
╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚
ஜ۩۞۩ஜ YOU ஜ۩۞۩ஜ
*´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*
*´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*

……………..................


✿آپــــــــــــــــــــــــ


شهرام
ساعت13:16---4 ارديبهشت 1391
سلام.وبلاگ زیبایی داری مهسا کوچولو.اگه خواستی به وبلاگ من هم یه سر بزن.

پارسا کاردان
ساعت16:40---30 فروردين 1391
چند وقته دنبال یه رفیقم از نوشته هایت خوشم اومده با من رفیق میشی . پارسا 14 سالمه

reza
ساعت13:50---28 فروردين 1391
salam veb bahalidari .....khoshhal misham b manam sar bzani....by

راضیه
ساعت12:54---24 فروردين 1391
سلام گلم مرسی ...وبلاگ خوشگلی داری

بهزادی
ساعت23:51---22 فروردين 1391
دوستی من شبیه باران نیست که گاهی می آید و گاهی نمی آید دوستی من شبیه هواست ساکت،اما همیشه در اطراف توست

دوست دار همیشگیت بهزاد

بوووس بوووس
مِرسيـ بِهزآد جـآن.


شقايق
ساعت14:14---17 فروردين 1391




از یک جایی به بعد، دیگه نه دست و پا می زنی،

نه بال بال میزنی، نه دل دل میکنی،

نه داد و بیداد میکنی، نه گریه میکنی،

نه مشتت رو میکوبی تو دیوار، نه سرت رو میزنی به دیوار،

نه ...

از یه جایی به بعد فقط سکوت میکنـــی و ...


آپممممممممممممممممممم


قاصدک
ساعت12:30---15 فروردين 1391
سلام
امیدوارم سال جدید سال پر خیر و برکتی برای خودت و خانواده محترم باشه
وبتون خیلی زیباست .

به کلبه ما هم سر بزنید خوشحال میشیم .
دوست داشتید تبادل هم کنیم .


عاشق تنها
ساعت12:42---11 فروردين 1391
سيلام دخي خوشمله خوفي؟وبتم خوشمله هاا لينكيدمت آبجي وقت كردي پيش مام بيا خوشوال ميشيم

بهزاد
ساعت10:36---10 فروردين 1391
سلام دوست خوب و نازنینم
باید بگم مطالب وبلاگت خیلی باحاله خوشحال میشم به وب منم سر بزنی و نگاهی به نوشته هاش بکنی
من به داشتن دوستای گلی مثل شما افتخار میکنم


دیوونه ها
ساعت18:27---5 فروردين 1391
های هانی
چیطوری آباجی؟
ممنون میشم وبم را لینک کنی تا ما هم یه 2-3 تا بازدید کننده ای پیدا کنیم..گوگولی


lev
ساعت14:49---5 فروردين 1391
salam... bloget kheyli kheyli khooshelee.. omidvaram jari o barghara bashin!
mamnoonke behem sar zadio nazar dade

khoshal misham linkam koni behem khabar bede!


eblis good
ساعت12:54---5 فروردين 1391


سلاممممممممممممم__________#__##__#
________________#########_#____#_#
________########____________##_#_#
_____##__##___ حالت چطوره؟؟؟؟ ____#_#
____##_#___#_____________________#
____#_#___#_________________##_ __#
____#_#__##___________#######_____#
____#__#_#_________###________##__#
_____##_______###_#_____##_____#________#######
_______###_______#_____###______##____##__###__#
_________#______#________#___#__#____##_##خوبي##_# _________#______#_______#####___#___##_##____#__#
__________#_____##____##_______#____#__#_____#__#
___________##____##__________#######___#___##__#
_____________##____##_____###_____#_____###____#
__________#############_####______#_________#
_______##_______#______#____#_____#___________#
_____##_________#______#____#_____##_________#
___##___________#_______#___###__###________#
__#____________###_______###___##___#______#
_##__________##___#____##____________#___##
_#__________#______####______________#_##
##_________#____ _____ ______#
#__________#___د___ #
_#_________#____
_##________#____به منم سر بزن_________________ ###
___##____##________-----------____#__ ##
_____#########_____^_^________####___#
___##_________###________#####_________#
__#_____#________##_#####__________#########
_#___###__##_______#_____________##__________##
_#__#_______##______#__________##______________##
_#__#_________##____#___##____#____########__##
__#_#__زود بيا_#____#_#_#___##___##________##__ _#
__##_#__________#___###___####___#_ بابااااااي ___#_#
___##__#________#___#________#__#_____________###
____##__##____##__#___________#__##_________##
______##__####__##______________#__##_____##


NICE GIRL
ساعت21:15---2 فروردين 1391
salam mahsa jo0onam!az dosti ba too khoshhal misham azizam!!!baham ham senim!mer30 azin ke behem sar zadi linket kardam age khasti mano belink
bye bye


bahar love.ly
ساعت23:44---1 فروردين 1391
سلاااااااااام سلاااااااااااام سلااااااااااااام
من لینکت کردم عزیزم
بازم بهم سر بزننظر یادت نره هاوگرنه....اوخ میشی


نــیــلــوفــر(◡‿◡✿)
ساعت13:36---1 فروردين 1391
نوروزت پیروز

آپم

بپر بیا
عيد تو هم مفالك عسيسم.


دختري با طعم ليموناد
ساعت13:36---1 فروردين 1391

بــَـرای زِنــدگی



نــَـه سَقـف می خــــواهم،



نـــه زمیـــن!



.



.



.



نَقشــِه یِ جُغـرافیـایِ دَستهـــایت،



کــافیـست...

دوست دارم عخشم...

راستي عيدت مفالك..
manam d00set daram As!sam



امیرحسین
ساعت22:26---22 اسفند 1390
سلام وبلاگه فانتزی و قشنگی داری خوشحال میشم از وبلاگم دیدن کنی و لینکم کنی

ممنون
چشم عسيسم... الان ميام..


poorya
ساعت13:39---22 اسفند 1390
یه شب خوب تو آسمون، یه ستاره چشمک زنون، خندید و گفت: کنارتم، تا آخرش تا پای جون، ستاره ی قشنگی بود، آروم و ناز و مهربون، ستاره شد عشق من و منم شدم عاشق اون، اما زیاد طول نکشید عشق من و ستاره جون، ابری اومد ستاره رو دزدید و برد نامهربون، حالا شبا به یاد اون، زل می زنم به آسمون، دلم می خواد داد بزنم این بود قول و قرارمون، تو رفتی و از خودتم، نذاشتی حتی یه نشون..



شقایق
ساعت11:24---22 اسفند 1390
آنقــــدر، فریـــاد هایــــم را،سکــــوت کرده ام،که اگـــــر،به چشمـــانم بنگرید،کـــــر میشوید...

آپم بدو بیا


farnaz
ساعت0:13---22 اسفند 1390
سلام اجی
وبت خیلی خوشمله منم دوست دارم باهات اشنا شم چه بهتر وبلاگ هامون هم شبیه همه لینکت کردم تو هم منو بلینک بازم بهم سر بزن میخوام بیشتر باهم اشنا شیم


باربُد
ساعت16:41---19 اسفند 1390
نظرم اینه که 2تا وبلاگت جالب هستند و خیلی قشنگن ...

بیشتر از این خوشم اومد که یک وب شخصی داری ... یعنی هموون دلنوشته و ...


poorya
ساعت20:21---14 اسفند 1390
اگر همون قدر که ستاره در آسمون هست ماه بود،باز هم آسمون بدون تو سیاه بود:
تک ستاره ام بدون تو دنیا برام پوچه






poorya
ساعت18:54---13 اسفند 1390
محبت بر خلایق انتهای سادگیست

مردی و مردانگی آخرش آوارگیست

سفره دل باز کردن واقعا دیوانگیست

اعتماد کردن به هر کس آخرش بیچارگیست


poorya
ساعت17:34---13 اسفند 1390
همیشه از فاصله ها گله مندیم ،شاید یادمان رفته که در مشق های کودکیمان گاه برای فهمیدن کلمات فاصله هم لازم بود ...



نمیدونم اون کامنتت چقدر با تفکرت درباره زندگی شباهت داشت.اما بهتره امشب بیشتر به این موضوع فکر کنی.


نــیــلــوفــر
ساعت14:52---13 اسفند 1390
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨


شقايق
ساعت9:24---13 اسفند 1390
به تو که فکر می کنم...

بی اختیار

به حماقت خود لبخند می زنم

سیاه لشکری بودم
در عشق تو
و فکر می کردم بازیگر نقش اولم


افسوس…

آپمممم


poorya
ساعت20:38---10 اسفند 1390
تورا من دوست می دارم نه قدر آب دریاها
که روزی خشک می گردند شوند بیچاره ماهیها
تو را من دوست می دارم نه قدر غنچه و گلها
که روزی پرپر می شوند بر آرد آه از دلها
تو را من دوست می دارم به قدر کهکشان و ماه و انجم ها
که جاویدان بماند عشق من تا بودن آنها


poorya
ساعت13:02---10 اسفند 1390



نباید یه مو از سرت کم بشه !
حق نداری اخم کنی ، همیشه باید بخندی !
اجازه ناراحت شدن نداری !
باید خیلی مواظب خودت باشی فهمیدی ؟
حق مریض شدن نداری !
باشه؟
چون من دوستت دارم!



poorya
ساعت19:16---9 اسفند 1390
سرم درد میکند برای دردسر!
و تو میدانی آنقدردوستت دارم
که حتی اگر سرم به سنگ بخورد
یا سنگ به سرم !!
از این دوستت دارمدست بر نخواهم داشت



poorya
ساعت18:59---9 اسفند 1390
چطور بگم دوستت دارم تا قلبم آروم بگیره ؟
به کی بگم تورو دارم تا از حسودی بمیره ؟



poorya
ساعت18:56---9 اسفند 1390
اگر تو نبودی من کاملاً بیکار بودم
هیچ کاری در این دنیا ندارم
جز دوست‌ داشتن تو


شقایق
ساعت15:45---9 اسفند 1390
ســــــوخــتــَـــمـ ،

بـــــاراטּ بـــزטּ ... شــــاید تـــُـو خـــاموشـــمـ کــنے

شـــاید امـشبـــ ســـوزشــِ ایــטּ زخـــمـ ها را کــَــمـ کــنے

مــَـــــטּ ســـراپــاےِ وجـــودمـ آتشــ استـــ

پـــس بـــزטּ بــــاراטּ ... شــــاید تـــُــو خامــوشمـ کــنے

آپمممممم


poorya
ساعت15:43---9 اسفند 1390
خیلی سخت است وقتی همه کنارت باشند و باز احساس تنهایی کنی. وقتی عاشق باشی و هیچ کس از دل عاشقت باخبر نباشد . وقتی لبخند می زنی و توی دل گریانی . وقتی تو خبر داری و هیچ کس نمی داند . وقتی به زبان دیگران حرف می زنی ولی کسی نمی فهمد . وقتی فریاد می زنی و کسی صدایت را نمی شنود . وقتی تمام درها به رویت بسته است... آن گاه دستهایت را به سوی آسمان بلند می کنی و از اعماق قلب تنها و عاشق و گریانت بانگ برمی آوری که: « ای خدای بزرگ دوستت دارم!» و حس می کنی که دیگر تنها نخواهی ماند.

مريم
ساعت14:09---9 اسفند 1390
كاش مي شد سرزمين عشق را در ميان گام ها تقسيم كرد

كاش مي شد با نگاه شاپرك عشق را بر آسمان تفهيم كرد

كاش مي شد با دو چشم عاطفه قلب سرد آسمان را ناز كرد

كاش مي شد با پري از برگ ياس تا طلوع سرخ گل پرواز كرد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 4 اسفند 1398برچسب:, | 15:2 | DokhmaleH sHeyt00n❤ツツ❤ |